Met welk probleem kun je aankloppen?
Wij maken actieprogramma's die mensen in beweging brengen op gebied van mindset, houding en gedrag. Operatie frisse peper betekent een frisse wind door jouw organisatie en het stimuleren van lef bij medewerkers. Maar wat maakt ons nou anders dan anderen? Dat zit hem in onze resultaten, artistieke interventies en kernwaarden.
Met welk probleem kun je aankloppen?
Organisaties die aan de slag willen met thema's als duurzame inzetbaarheid, sociale innovatie of eigenaarschap, kloppen bij ons aan de juiste deur. Of het nu gaat om een tip, hulp of een compleet programma, wij kunnen je verder helpen.
De resultaten
We bieden twee mogelijkheden aan: we zetten een verandertraject in van 5 stappen (door de frisse peper molen) of we helpen bij kortlopende interventies (de frisse peper prikkels).
Je kunt deze interventies en stappen vergelijken met workshops, trainingen, procesbegeleiding en adviesuren. Het belangrijkste onderscheid maken wij door te sturen op drie resultaten:
Aan het einde van een actieprogramma heb je:
Artistieke interventies
Een ander belangrijk onderscheid is de inzet van kunstenaars binnen onze actieprogramma's. Wij noemen dit artistieke interventies. Dit helpt de deelnemers van onze actieprogramma's met drie dingen:
Kernwaarden
In de samenwerking met ons ervaar je 3 kernwaarden:
Gelijkwaardigheid (360 graden)
We willen graag werken op gelijk niveau. We staan naast je, zetten ons vol in en verwachten dat ook terug. Kennisdelen, slim samenwerken en ervaringen uitwisselen op basis van vertrouwen. Een goede relatie is een voorwaarde.
Winst voor iedereen (wederom 360 graden)
Dat is wat we willen. Een actieprogramma moet voor iedereen wat opleveren. Dat kan voor een opdrachtgever bijvoorbeeld bedrijfsresultaat en productiviteit zijn, voor ons team plezier en beweging en voor de deelnemers positieve energie en waardering.
Eigen-wijsheid (ook 360 graden)
Iedereen is op zijn eigen wijze heel wijs. Iedereen heeft een professie, expertise, talent en eigen stijl, die hem of haar authentiek maakt. Hier tornen wij niet aan. We moedigen het juist aan. We stimuleren diversiteit en wensen iedereen de beste versie van zichzelf toe.
Kun je je vinden in de kernwaarden, durf je artistieke interventies in te zetten en wil je de resultaten bereiken die wij benoemen?
Klop dan gerust eens op onze deur.
Met welk probleem kun je aankloppen?
Organisaties die aan de slag willen met thema's als duurzame inzetbaarheid, sociale innovatie of eigenaarschap, kloppen bij ons aan de juiste deur. Of het nu gaat om een tip, hulp of een compleet programma, wij kunnen je verder helpen.
De resultaten
We bieden twee mogelijkheden aan: we zetten een verandertraject in van 5 stappen (door de frisse peper molen) of we helpen bij kortlopende interventies (de frisse peper prikkels).
Je kunt deze interventies en stappen vergelijken met workshops, trainingen, procesbegeleiding en adviesuren. Het belangrijkste onderscheid maken wij door te sturen op drie resultaten:
Aan het einde van een actieprogramma heb je:
- een oplossing voor een concrete case of probleem. Denk aan een innovatie, nieuwe werkwijze of tool.
- in de vingers hoe je zelfstandig, zonder externe hulp, de verandering verder in gang kan zetten. Dus er zit een train-de-trainer principe in onze aanpak.
- de groep mensen die bijdragen aan de gewenste verandering vergroot. Oftewel we helpen bij het vasthouden van de rode lijn en het spreiden van de boodschap en het vuur binnen de organisatie. Hierbij speelt communicatie een grote rol.
Artistieke interventies
Een ander belangrijk onderscheid is de inzet van kunstenaars binnen onze actieprogramma's. Wij noemen dit artistieke interventies. Dit helpt de deelnemers van onze actieprogramma's met drie dingen:
- Een krachtiger leereffect door 'beleving'
- Meer creatief en innovatief denken
- Positiviteit en oprekken van de comfortzone op een leuke manier
Kernwaarden
In de samenwerking met ons ervaar je 3 kernwaarden:
Gelijkwaardigheid (360 graden)
We willen graag werken op gelijk niveau. We staan naast je, zetten ons vol in en verwachten dat ook terug. Kennisdelen, slim samenwerken en ervaringen uitwisselen op basis van vertrouwen. Een goede relatie is een voorwaarde.
Winst voor iedereen (wederom 360 graden)
Dat is wat we willen. Een actieprogramma moet voor iedereen wat opleveren. Dat kan voor een opdrachtgever bijvoorbeeld bedrijfsresultaat en productiviteit zijn, voor ons team plezier en beweging en voor de deelnemers positieve energie en waardering.
Eigen-wijsheid (ook 360 graden)
Iedereen is op zijn eigen wijze heel wijs. Iedereen heeft een professie, expertise, talent en eigen stijl, die hem of haar authentiek maakt. Hier tornen wij niet aan. We moedigen het juist aan. We stimuleren diversiteit en wensen iedereen de beste versie van zichzelf toe.
Kun je je vinden in de kernwaarden, durf je artistieke interventies in te zetten en wil je de resultaten bereiken die wij benoemen?
Klop dan gerust eens op onze deur.